语晓

天衣玖不拆;DIO承不逆

头像是pipo老师D承小册子里的日常一幕

Joan Dausà - Truca'm

打给我吧


Truca'm, si un dia perds un vol

打给我吧,要是有一天没赶上飞机

i l'aeroport és fred i mort

而机场是一片冰冷死寂

Truca'm, si algú que estimes mor

打给我吧,如果你爱的人辞世而去

O si el motor del cotxe no et respon

又或者引擎怎么也点不着火

Truca'm, si mai fas un trasllat

打给我吧,要是你一动也不想动

i abans que pengis seré a baix

在你挂掉电话之前

Saludant-te arremangat

我会卷起两袖下来迎接你


i truca'm si cal, i explica'm que no escrius

有事就打给我吧,顺便说说为什么不来信

Que ja fa temps que la vida no et sorprèn

毕竟这阵子的生活一直平平无奇

Però no em truquis si una nit

但请别打给我

Sents que voldries dormir al meu llit

如果一天夜里你想和我同床共枕

O marxar lluny, o viure junts en un pis petit

或者远走高飞,又或者朝夕共处,同住一间小屋


Truca'm, com si fos qualsevol

打给我吧,把我当成谁都可以

i abraça'm fort amb l'excusa d'algun gol

另有所图地抱紧我

i truca'm, quan trobis la cançó

打给我吧,当你有意无意间发现

Que t'he amagat aquest matí sota el llençol

我今早藏在床单下的这首歌


Però no em truquis si una nit

但请别打给我

Sents que voldries dormir al meu llit

如果一天夜里你想和我同床共枕

O marxar lluny, o viure juntsen un pis petit

或者远走高飞,又或者朝夕共处,同住一间小屋


No em truquis, simplement vine a la platja

不要打给我,你只用去海边

Que ja ens coneix

去那片已对我们了然于心的海滩

M'hi trobaràs potser llegint

你会见到我,或许在读书

Potser dormint

或许在睡觉

Potser esperant amb el telèfon apagat

又或许在等待,旁边是已经关上的手机


Cançó: Truca'm

Letra: Joan Dausà i Riera

Música: Joan Dausà i Riera

Grup: Joan Dausà / Joan Dausà i els Tipus d'Interès

Àlbum: Jo Mai Mai (Satélite K/DiscMedi, 2012)

评论
热度(4)
  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据

© 语晓 | Powered by LOFTER